1 grudnia 2012

Motto na dobry dzień :)

Dostaliśmy w prezencie ślubnym (jako dodatek do życzeń) malutką książeczkę. O małżeństwie. Znane cytaty i refleksje... Nie, żeby wszystko, co ważne w małżeństwie, się tam zmieściło... I do końca nie wiem, czy czytywać to, co tam w środku się mieści, bo małżeństwo, od którego ją dostaliśmy już dawno małżeństwem nie jest... znaczy się, nie działa...

Dyskutujemy dziś zawzięcie ze Szczęściarzem o jakiejś pierdółce. I nagle "wpada nam w oko" książeczka. 

- O! O małżeństwie! Zobacz, jak powinnaś traktować męża, motto na dziś!...
(to "skrzywdzony" mąż oczywiście)

Otwiera książeczkę na chybił- trafił i czyta, a ja obserwuję, jak rzednie mu mina:

- Daj, przeczytam!
- Nieeeee, poszukam czegoś innego....
- Dawaj! 

Odebrałam prawie siłą i krztusząc się ze śmiechu czytam:

" Nigdy nie zapominaj najważniejszych słów dla każdego małżeństwa:
1. Kocham cię.
2. Jesteś piękna.
3. Wybacz mi."

                                   ( H. Jackson Brown jr.)                                                                    

- To niesprawiedliwe, te książeczki są pisane tylko na potrzeby kobiet!
( to dalej niesprawiedliwie traktowany mąż...)
- To teraz powinieneś powiedzieć "wybacz , że jesteś piękna, kocham cię" ??
( to ubawiona po pachy żona, czyli ja... )

4 komentarze:

  1. :)))sama mądrość płynąca ;))
    a swoją drogą poradników jest multum, a i tak nie ma jednej recepty na udany związek :)
    Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby była, sądy nie miałyby co robić... mam na myśli rozwody... Ściskam

    OdpowiedzUsuń