17 marca 2020

Mama w czasach zarazy

Nauczyciele z naszej szkoły wzięli ma poważnie prowadzenie lekcji zdalnie. Idea chwalebna. W trudnym czasie dzieci maja namiastkę szkoły, lekcji, normalności. Wszystko fajnie.
Z racji tego, że moje najmłodsze dziecko jest w odpowiednim wieku, mogłam zostać z całą trójką w domu, nie narażając się na przyniesienie zarazy z przychodni, w której pracuję, bo a nóż widelec ktoś pomyli przychodnię ze szpitalem zakaźnym? 
Ale wiecie co? Po dwóch dniach zdalnej szkoły, ogarniania lekcji trojga dzieci na jednym komputerze bez drukarki i możliwości uzupełniania wszystkiego w nim, robienia zdjęć każdej pracy i odsyłaniu wszystkiego do nauczycieli mailem- mam tego serdecznie dość!
Mam dość proszenia Potwory o wykonanie kolejnego zadania, pamiętania co, kto i z czego ma jeszcze do zrobienia.
Na szczęście Młoda jest ogarnięta i sama robi większość rzeczy, niemniej ograniczenia sprzętowe powodują zastoje.
 Młodszy i Groszek to inna bajka..... 
-Dlaczego ja pierwszy? 
-Dlaczego tak dużo?
-Ja to wiem, nie musisz mi tego tłumaczyć, ale w zasadzie tego nie rozumiem... 
-A po co właściwie mamy to wszystko robić?
Jak nie stanę za plecami delikwenta, ten nie napisze nic.. 
Od wczoraj jestem polonistką, anglistką, geograficzką i nauczycielem klasy I.... Właśnie uświadomiłam sobie, że to, co robię w tej chwili robią normalnie trzy osoby... 
Wiem, że zaraza, że niebezpiecznie, że trzeba w domu, ale jeśli ktoś mi powie, że dzięki temu mogę być z dziećmi w domu to ugryzę...
Trzymajcie się zdrowo w tym niezdrowym czasie.

2 komentarze:

  1. โบนัส ที่ดีที่สุด ให้ทุกคนที่เป็น พีจีสล็อต สมาชิกกับเราได้ลุ่นโบนัสพิเศษ เริ่มหมุน มุนกงล้อได้ลุ้นรับโบนัส พิเศษได้แล้ววันนี้

    OdpowiedzUsuń
  2. เกมสล็อต ค่าย Pg วันนี้จะมาแนะนำเกมสล็อตยอดฮิตทั้งหมด 7 เกมที่กำลังได้รับความนิยมเป็นอย่างมาก ด้วย ภาพ เนื้อหาของเกม และที่สำคัญแตกง่ายมากๆ อีกด้วย กับ สล็อต 2022

    OdpowiedzUsuń